Klantgericht handelen

Over de opleiding 'Klantgericht handelen'

Doel
 
Als chauffeur komt u vaak in contact met klanten. Dat is weleens lastig. U moet iets gecompliceerds uitleggen of uw klant heeft alle tijd en u wilt het gesprek afronden. Soms moet u  minder prettige gesprekken voeren. Hoe blijft u in dergelijke situaties een partner van uw klant en houdt u hem alsnog tevreden.
 
De kost van deze opleiding is uitzonderlijk ten laste van EDUplus. De loonkost tijdens de opleiding wordt door het desbetreffende sociaal fonds terugbetaald.
 
Doelgroep
 
Alle professionele bestuurders van voertuigen van de groep rijbewijs B en C/CE
 
Deelnemers
 
Minimum aantal deelnemers: 4  
Maximum aantal deelnemers: 20
 
Vereiste voorkennis
 
Voor deze opleiding is geen voorkennis vereist
 
Programma
 
  • Imago en gedrag
  • Gedrag : normen en waarden  
  • Hoe beïnvloedt het gedrag op de weg het imago
  • Belang kwaliteit van de dienstverlening
  • Taken bestuurder binnen de organisatie
  • Personen waarmee men als chauffeurs te maken krijgt
  • Verschillen
 
 
Duur
 
1 dag opleiding
 
 
Certificering
 
De module is erkend door de FOD mobiliteit in het kader van de verplichte bijscholing voor beroepschauffeurs ( 7 kredietpunten )
 

Vraag opleiding aan