Over de opleiding 'Omgaan met klanten'
Programma
De beste verkoper voor uw bedrijf is een tevreden klant. Klantvriendelijkheid en een positief imago creëren zijn dan ook van het allergrootste belang. De werknemers van uw bedrijf zijn daarbij een belangrijke schakel. Zij zijn het die het meest met de klant in contact komen.
Tijdens de opleiding worden werknemers opgeleid om op een positieve manier vragen te stellen, advies te geven tijdens het werken, klanten te informeren,… De eerste reactie op een klacht of onduidelijkheid, het doorspelen van informatie en commentaar aan de bedrijfsleiding, goede reacties en duidelijkheid in een persoonlijk gesprek en aan de telefoon, het zijn allemaal zaken die vanzelfsprekend lijken, maar die in de praktijk soms met te veel hindernissen verlopen.
Na de opleiding bent u in staat mogelijke pijnpunten binnen uw eigen bedrijf te detecteren en op te lossen. Dit resulteert in een betere service en hogere klantentevredenheid.
Deelnemers
Minimum: 4
Maximum: 16